Monday, December 1, 2008

PKR oh..PKR..

Janji Parti Keadilan Rakyat (PKR) untuk mempertahankan keistimewaan, agama dan bahasa Melayu adalah permainan politik yang menjadi modal baru parti itu untuk meraih sokongan rakyat berketurunan Melayu. (Utusan, 1 Disember, 2008)

PKR bersekongkol dengan DAP dalam menentang Dasar Ekonomi Baru (DEB), bersekongkol dengan pertubuhan haram Hindraf yang mengutuk dan menghina orang Melayu. (Utusan, 1 Disember, 2008)

Ape lg la hai PKR ni? Bukan dulu sebok sgt nak kan equality ke? Skang dah nak pertahankan hak melayu plak? Mane pegi nye semangat EQUALITY korang tuh? Anywayss....aku bukan nak sokong sangat semangat PKR ni. Sebab yang aku nampak dorang ni cite jek lebey..dari nak take over government 16 SEPTEMBER 2008 aritu, sampai lah sekarang, tak abes-abes angan-angan dorang. Yang aku pertikaikan kat sini, janji-janji dorang..orang yang suke sangat berjanji, tapi gagal untuk tunaikan..ntah ape lagi ntah ayat-ayat power yang dorang pakai nak pujuk ati pengikut-pengikut bile gagal gulingkan kerajaan. Yang aku pelik, ramai pulak pengikut-pengikut dorang ni...sigh**

In the first place, mane ada dorang nak perjuangkan hak melayu? tak de..kalau ye, dari dulu lagi dah buat..



No comments: